Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Gräddbullar

Igår var jag på jobb en runda och lämnade dom sista papperna, skönt...
Saknar mitt jobb och kolleger väldigt mkt, de e inte roligt att gå hemma.
Förstår mig inte på dom som inte vill jobba utan bara vara hemma och hänga.. Jaja...
Men snart har jag en till goding att få gosa med hihi.. Då vill man inte till jobb =)

Efter jag vatt på jobb så körde Boel oss till väla så där strosa vi lite och fika.
Fick även handlat med mig mocka gräddbullar hem,, mmmm så smarriga dom var =)
Så de festa jag och min pappa på som var snäll och hade hämtat lillan på dagis så jag slapp stressa hem... TACK VÄRLDENS BÄSTA PAPPA =)
Boel snart får vi träffas igen och snacka mer skit =)

Idag e jag riktigt trött och har huvudvärk jag sover skit dåligt på nätterna, vaknar alltid runt 03-03,15 och sen tar det minst en timme innan jag somnar om.
Och de kvittar hur trött jag e så går det inte att somna, plus att då vaknar pluttan i magen och kör sit race ett tag..
Nä nu ska jag sluta gnälla =)

Nu snart ska jag träffa sis och svåger i stan för en fika på maddes...

Ha det gott alla!



Kommentarer
Postat av: Anna O

Alltid skoj att se dig vännen! Hoppas snart att det blir bättre med sömnen! Du får ta ett litet snack med den lilla om vikten av att mamma behöver sova för att orka med henne sedan! ;) Och dina krypiga ben såklart.. :) Kram på dig!

2011-09-09 @ 13:03:59
URL: http://lagri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0