Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Ett tag sedan..

Ja nu har det gått ett tag sedan jag bloggade, tycker inte där händer så mkt.
Alla dagar ser likadana ut för mig nu när man bara går hemma, lite ändring blir det ju sen när bebben kommer =)

Ronja var trotsig ett tag och sen blev hon så super go, men nu e det som själve fan tar över henne ibland :(
Hoppas de e över tills bebben kommer..

Om ett par veckor e det dax för andra ultraljudet ska bli spännande och se om de fortfarande visar en flicka =)

Snart ska jag och lillan ner i stan och möta upp Hooki för inhandling av skor till lillan.
Just nu e hon på gården och leker med grannen Benjamin.

Bjuder på en bild fråns idag...

Ha det gott alla!



Kommentarer
Postat av: Anna O

Jadu den är inte helt rolig denna åldern! Blir sååå tokig på Maja i bland!! Nästan liiite semester att jobba, fast bara nästan... :) Spännande med nästa u-ljud! Hoppas de konstaterar att hon inte är fullt så stor som de tror när de mäter magen! :) Kram

2011-09-07 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0