Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Trots!!

Jisses vad lillan e trotsig nu, hon skriker hon slåss, springer ifrån en när man e ute med henne. Slänger ut alla sina kläder och leksaker och vägrar plocka upp.
Ja de e bara lite utav allt hon hittar på med..

Ja vad denna söta lilla docka kan hitta på..

Lillan hon har ju börjat på stor avdelning nu på förskolan och hon bara älskar det =)
Var ju egentligen meningen att hon skulle börja efter sommaren men dom tycke det gick så bra så hon fick flytta redan nu.. And she loves it.. Hihi..
På fredag ska dom på utflyckt till tropikariet i hbg och då ska hon ha med sin första matsäck =)

Usch jag e så trött och illamående idag så nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig i sängen och glo tv.

Ha det gott alla!



Kommentarer
Postat av: Anna O

Åh vad jag känner igen detta med trotsen!! Var tog de söta småtjejerna vägen? Och vem lämnade de där små trotsmonstren i stället?? :) Men som tur är är de ju goa däremellan!! Kan du inte hitta någon dag snart när vi kan träffas!! :) Se nu till att börja må lite sådär så du orkar med lite snack.. ;) Saknar er allt!! Kramar

2011-05-25 @ 20:16:22
Postat av: Malena

åh ja trots.. det e inte o leka med!!! Säkert mkt nu för hon börjat på ny avdelning och inte känner sig säker innu trots att hon trivs.. ja jag tycker som Anna att vi snart måste ses igen.. Niklas pratar om er jämt nu efter sista dajten :P Kramar i massor

2011-05-25 @ 22:55:15
Postat av: Lotta=)

Min söta flicka, tur hon inte är trotsig när hon är med moster;)

2011-05-26 @ 07:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0