Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

ONT!

Ja de har jag som fan idag och alla andra dagar. Försöker bita ihop men de e inte alltid så jävla lätt.
Idag ser jag nästan stjärnor när de hugger till som mest. Har väldigt nära till gråten med men nä jag ska inte gråta över detta...
I fredags på jobb fick jag oxå skit ont, har fått sjuka mig hela helgen. Hatar att inte kunna gå till mitt jobb.
Får väl ringa doktorn imorn och se om jag kan få en sjukskrivning och sen får jag väl ringa sjukgymnasten och se om jag kan få köpa kryckor el nått, för snart kommer väl jag ramla när det hugger till som värst.
Nä nu ska jag sluta gnälla =)
Skrev inte detta inlägg för att ni ska  tycka synd om mig....

Ha det gott alla!!


Kommentarer
Postat av: Malena

men lilla gumman.. Det e så himla tråkigt att ha ont :S har ont var dag jag med men ibland får man bara klaga utan att någon ska tycka synd om en men man mår kanske lite bättre av att säga att IDAG mår jag inte bra.. Hoppas att det snart blir bättre och att det inte blir så här genom hela denna graviditeten!! Puss på dig vännen min...

2011-05-22 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0