Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Gulafaran

Ja snart e det dax att hoppa på bussen till jobb, jag har 3 kvällar framför mig nu.
De gör ju inget att de e skit väder ute då känns det inte så jobbigt att gå till jobb som det gör när det e fint väder =)

I helgen har vi verkligen slappat el rättare sagt jag och lillan =)
Hooki har varit snäll och hjälpt syrran med sponsring till GW Handboll så de har han fixat med i lördags, sen i söndags så var han inne på Gråen med sin far och fixade med båten den skulle botten målas..
Men vi hann även med en runda till centan där jag hittade ett par snygga puma skor inne på stadium outlet.
Annars har det varit soffan med lite godis och film =)

Nä nu ska jag göra mig iordning och gå..

Jag undrar en sak bara, ni som läser har ni lust att kommentera vilka ni e?? =)
Funderar på att sätta lösenord igen, så vill ni fortsätta läsa så hojta till =)

Ha det gott alla!!!



Kommentarer
Postat av: Malena

jag förstås ;O läser din blogg... hojta till någo dag så hänger vi gärna med in till gråen någon dag :P om vi får vill säga :) tror Niklas hade tyckt det varit roligt att åka båt o leka med er plus att jag känner sån recpekt till havet sammtigigt som jag tycker det e roligt.. Hatkärlek så att säga.. för mig hade det blivit lite skämmande... ja ja tror du förstår :P vi ses gumman.. kram

2011-05-16 @ 19:36:09
Postat av: Jenny

Jag läser o tycker det skulle vara spännande o följa nu när det väntas ännu ett pyre... Jag o Anna skojade om att det vore ju lite coolt om han/hon kom den 22/10... (Joels födelsedag).

// Jenny A

2011-05-25 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0