Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

13+3

Ja idag e jag i vecka 13+3 =)
Så lillan ska bli storasyster, känns helt underbart hihi..

Bjuder på lite bilder..


Älsklingen e ute med lillan som testar sin nya cykel som hon fick av Kenneth =)

Här testar lillan sin nya badräkt..
Lillan har börjat på minisim som hon bara älskar, hon hoppar från kanten och åker på mage ner på rutchkanan och dyker under ringen dom har =)

Busfian =)

Nu vill jag att de ska vara 18 juli för då har jag sem plus att jag och Lotta, Emma och Jelle sticker till Åhus för lite beachandboll... Najs..
Också hoppas jag på att resten av sem blir fin så att man kan vara mycket inne på Gråen me like.
Sen kan de gå fort till nov så man kan få träffa den lille krabaten som bor i min mage =)
Åååh vad jag längtar...

Nä nu fick jag lite torka..

Ha det najs alla godingar som fortfarande läser =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar också till November älskling :)

2011-05-13 @ 19:10:28
Postat av: Anna O

Bra att veta att du har semester i Juli!! :) Hoppas att allt går bra med fogar och så så du orkar jobba! När börjar din havandeskap? September? Kramen

2011-05-13 @ 20:17:21
Postat av: Anna

Lilla Ronja skall bli stora syster! :) Och jag moster igen :) underbart !

2011-05-13 @ 22:37:27
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Malena

jag längtar också till NOVEMBER :D då ska jag bli hmmm tant Malena IGEN :P haha åh bebis mys... massa bebis mys detta året :D Så duktig RONJA har blivit i badhuset! Vi ska o bada imorgon :) Ha en trevlig helg min vän.. Kram

2011-05-14 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0