Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Mega förkyld

För de e jag :(
De e så jobbigt att var så täppt i näsan och ha huvudvärk hela tiden..

Lillan hon e ute på gården och har vatt den sen lite i 9, hon älskar att vara ute =)


Jag funderar på om vi ska ta en runda till karlslund och mata djuren och samtidigt får hon springa av sig lite...
Men först får vi äta lite lunch som blir ris, stekt kassler och god svampsås till de =)


Nä nu ska jag och lillan äta sen pyser vi...

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Malena

naw finaste tjejen :D åh vilken god mat <3 är det jag som smittade dej eller det är din egen förkylning du hade när vi träffades? Kram

2011-06-03 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0