Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lillasyster

Så ja då har vi vatt på UL och sett våran lilla tös hihi..
Åååh de e så mysigt att ligga där och titta på den lilla skärm och se sitt barn =)
lite suddig bild men de får duga =)

Jag vill ju att bebben ska heta Hedda men de tycker inte Håkan.
Någon som har några bra flicknamn?? =)

Imorgon fyller Ronja 3år kan inte fatta att de redan gått 3år :S
Hon har önskat sig vattenpistol och hoppeboll som hon får av sin morfar, jag har köpt en klänning,klämmor och filmen trassel och gatukritor.
Så får vi se vad hon får sen när hon ska ha kalas..

Nu somna lillan =)

Nä om man skulle baka lite kladdkaksmuffins =)

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Håkan

njaaa.....Hedda låter som en liten 90-årig tant ju :)



Ida kanske?

Tänkte ha Astrid Lindgrens värld här hemma.....börjar med Ronja & Ida

2011-06-16 @ 20:08:22
Postat av: Anna O

Ja det är ju så mysigt att se de små liven!! :) Kan nog hålla med Håkan lite där.. Hedda är ju inte något namn jag funderat på.. Men å andra sidan kan man vänja sig vid det mesta! :) Ronja och Ida låter ju väldigt sött annars! :) Mamma har försökt få mig att döpa någon av töserna till Eriel... Mormor hette det i tredjenamn. Det är fint men jag vill ha mer vanliga namn.. :)

Ja är det klokt att våra småtöser blir 3!? Så fort tiden går! Hoppas på en träff snart!! Kram

2011-06-16 @ 22:12:48
Postat av: Caisa

Jag föreslår Tyra eller Ellika som är ett gammalt fint skånskt namn.

Om ni ska köra på Astrid Lindgren-tema hoppas jag ni skippar Madicken åtminstone. Hellre Annika från Pippi eller varför inte Kajsa (Kavat)? ;-)

2011-06-19 @ 10:45:17
Postat av: Anna

Håller med håkan. Ida är ju ett fint namn! förresten ser ut som hon gnuggar sig i ögonen på bilden :D

2011-06-25 @ 18:58:31
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0