Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Lilla Loppan

Har en jätte trött dotter här i soffan, hon säger jag e jätte tött mamma de blir man när man vatt på dagis.. Hehe hon e bara för söt..
Tar nog inte lång tid innan hon somnar..  =)

Idag har jag inte gjort för mkt, jag har suttit här hemma tills det var dax att hämta lillan.
Mkt vädret som gör en seg plus att idag har jag riktigt ont i fogarna :(

Imorn ska jag träffa Malena,Carro och tror Tessan oxå skulle hänga på =)
De ska bli najs att snacka litta skit var ju ett tag sen vi träffades...

På lördag kommer min älskade gudson Max hit och sover =)
Jag hoppas vi ska åka in på Gråen på lördag då kidnappar jag Max redan på morgonen hihi.
Middagen som serveras då på lördagen blir korvstroganoff som han har önskat sig =)
Ska bli en riktigt mysig helg =)

Så ja då har lillan somnat under tiden jag har bloggat hehe...

Som jag längtar till nästa vecka den 15, då blir det ultraljud =)
Ska bli skoj att se bebisen hihi....
Tänk jag e redan i vecka 17+1 snart gått halva tiden..
Känns som att de går fortare denna gång men ändå inte hehe


Så här somna lillan för ett tag sen =)


Kommentarer
Postat av: Anna O

Kan hålla med om att det kändes som det både gick fortare och inte 2:a gången!!:) Trist att ha så ont bara. Spännande med ultraljud!! Hoppas vi kan ses snart!! kram

2011-06-13 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0