Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Vad säger Tuppen???

Ja nu e det så här va att lillan härmar ju djurens läte, ja de gör ju alla barn.
Men lillans kuckeliku blir kuckelikuk,   ja ni läser rätt hehe rätt så pinsamt.
Just nu står hon i soffan och säger jag har ingen blöja mer, och de har hon inte haft på flera månader. Men hon står även och säger kuckelikuk kuckelikuk.........
Jag dör snart av skratt de låter väldigt roligt. Jag vet att man inte ska skratta men jag kan inte låta bli =)

Lillan hon e inne i nån trots period, får hon inte som hon vill så skriks det och bölas.
För ett tag sen fick jag gå ut från city gross med henne, hon skrek och levde jävel så man fick skämas. Tur var Hooki med så han kunde betala maten.
PÅ dagis har det inte heller varit bra och hon har alltid tyckt om sitt dagis annars, men nu så har hon i princip bölat från de vi lämnat henne tills vi hämtar henne.
Och de gör ont i mammahjärtat..
Trodde i början att de hänt något som gjorde att hon inte ville vara där men inget har hänt vad vi kommit fram till, utan de e trots från lillans sida.
Så fort hon inte får bestäma el får som hon vill så bölas de.
På dagis blir hon sur och bölar om dom sjunger fel sång el får mat som hon inte e sugen på el om alla inte e samlade som hon vill, ja listan kan göras lång.
Men i fredags förra veckan när jag hämtade henne så möttes jag av en glad Ronja =)
De hade gått bra hela dagen hon hade varit som en sol som hon brukar vara, och de känndes så skönt att höra, hoppas nu de håller i sig...

Nu lägger lillan pussel, vi köpte först 3-4-5 bitars pussel så hon skulle bli van att lägga och de gjorde hon på ett kick =)
Så vi fick köpt nya igår med prinsessor och musses klubbhus de 9-12-16-18-20 bitars dom på 9-12 och 16 lägger hon galant dom  andra e lite svåra inu..
Men undan går det hihi....
 

Usch på fredag blir man gammal :S
Då ska jag och älsklingen gå ut och äta, min pappa e snäll och ställer upp som, barnvakt  =)

Nu ska jag och lillan dansa lite =)

Ha det gott alla!!

   



Kommentarer
Postat av: Håkan

Inte blir du gammal älskling....har ju sagt att du bara blir min MILF :)

2011-01-31 @ 19:57:04
URL: http://ronjaspappa.blogspot.com
Postat av: Malena

tihi kuckelikuk :D hehe den var bra :P Det e som Niklas när han ska /skulle säga Lejonkungen :P den blev lejonpungen :D hehe



hoho Trots.. våra barn förljs så bra i saker vännen!! vet precis vad ni går igenom :S skönt att kännas att man liksom inte är ensam :D



Måste snart ses.. (: på Fredag smäller de.. har köpt en lite sak till dig minsann :D saknar er massor <3

2011-02-01 @ 19:57:09
Postat av: Anna O

Jodu det där med trots känner man igen.. :) Fast än så länge lever Maja mest ut det hemma.. Hon älskar oxå pussel! Vi har inte köpt mer än 12 bitar än så länge men det lägger hon galant. Även börjat lite med pärlor och dettycker hon är toppen. Men man måste ju sitta med för vips är det en pärla i munnen.. KRamar

2011-02-06 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0