Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sönder......

Jupp de e min data och har varit de i några dagar nu =(  Så alla bloggar jag brukar läsa kan jag inte läsa nu för jag har inte adresserna i huvudet. Så bli inte ledsna för att jag inte kommenterar =) Jag hoppas att allt e kvar på min data när den kommer tbx, annars blir jag lissen i ögat...

Nä pallar inte skriva mer just nu. Jag har faktiskt tröttnat lite på att blogga, får se om jag får mer energi till det sen..

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anna H

Hej gumman! Tradigt med datan! Den är känslig den där!! Kollar till din blogg oblandså skriv när du känner för det! :) Ser fram emot söndag!! Kramar

2009-06-04 @ 21:48:31
Postat av: Malena

Håller tummarna att du snart får suget tillbaks att blogga.. Saknar din blogg och bilder på Lillan.. Kramen

2009-06-05 @ 20:19:55
Postat av: helena

Usch så tråkigt när den e i sönder! Håller med malena, kom tillbaka! Gillar din blogg till max! Massa kramar!

2009-06-07 @ 07:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0