Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sommar =)

 Ja då var denna helg över, fort har den gått, jag har jobbat och de var riktigt skönt att jobba plus att man träffade lite gammalt och nytt folk så de var skoj =) Får se när man hoppar in nästa gång =)

Lillan hon tycker de e jobbigt att vara ute i denna värme fast att vi e i skuggan så hon vill mest vara inne. Men vi har ändå vatt ute mkt,  speciellt hemma hos syrran i deras trädgård där hon har badat i sin pool som jag köpt. 

Har inte så mkt att skriva..

Nä nu ska jag ta en macka e hungrig =)

Ha det gott alla!


Lillan tycker om sin bil =)


Knapparna e så goda =)


Kommentarer
Postat av: Anna

jaa jag ska leta när jag kommer hem! Ses snart ju!! Pöss

2009-06-29 @ 13:05:57
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Malena

naw vilken goding.. Haha lillan vill inte vara ute och jag får knappt in lilleman :P han blir sur så fort han vet att vi ska gå in..Men gillar varmen mer och mer.. Hoppas vi ses snart.. Kram

2009-06-29 @ 14:03:36
Postat av: Anna H

Lillan klarar värmen helt ok! Hon har oxå badat i poolen idag! :) Och gungat och lekt i sandlådan! :)Allt i skuggan...

Ses på Onsdag!! KRam

2009-06-29 @ 20:19:22
Postat av: Lola

du kan tro hur lycklig jag ble av o släppas in här igen efter strul m datan :D hoppas bara jag slipper fylla i dom "koderna" efter varje kommentar man skrivit :S ville bara säga liam har likadan blå bobby bil som ronja har rosa :) jag köpte en rosa till louise dotter iom jag vet hru tåliga såna bilar är o ungarna ÄLSKAR dom...Guuud va söt o stor lilltösen blitt :)

2009-07-01 @ 03:56:16
Postat av: Monica

Heej! Ja ibland ramlar man in på ett bananskal i alla dessa bloggar som finns.. hehe.. Fina bilder på Ronja =) Så stor hon är! Tack så jätte mkt, vi ville ha barn tätt så detta passar perfekt.. Allt bra med er? Här är det bara bra, varmt men det får gå.. Man ska ju egenligen inte klaga =) Kram

2009-07-03 @ 21:24:46
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0