Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fixad

Nu så e min data lagad, och de skönaste var att allt var kvar på datan =)  Så nu har jag lite bloggar att läsa =)

Fy bubblans vilket trist väder de e, de känns inte alls som sommar :(  Och vi som hade bestämt oss för att ha lillans kalas på gråen men de sket sig totalt så nu får vi trängas här hemma istället.. Men de blir säkert bra..

Usch idag känner jag mig inte riktigt på humör e lite besviken på en vän oxå..................................................

Nä nu ska jag plocka undan lite innan lillan vaknar..

Ha det gott alla!


Haha


Min fina 1 års present från Niklas med familj, den e så rolig =)


Kommentarer
Postat av: Malena

Naw vilken goding hon e.. Skulle kunna äta upp henne :) ja du nu e snart lillan också över 1 år.. helt oroligt vad tiden den går.. Tyvärr kan vi ju inte komma på lördag vilken du ju redan vet.. Roligt att Lillan gillade cyklen :P Ja det gjorde ju Niklas sisst också :D Ja vilket dåligt väder det e .. synd att ni inte kan vara på gråen.. Hoppas ni får det trevligt på lördag och Grattis kram till dig "lilla" Ronja.. Kram

2009-06-11 @ 13:19:01
Postat av: helena

Heej! Vad skoj att du e tilbaka!!! Som vanligt har du underbara bilder på ditt lilla charmtroll. Har tyckt att jag känt igen din lgh på bilderna. Mickes syrra bodde i den innan. Super fin e den! =) Massa kramar

2009-06-11 @ 17:53:11
Postat av: AnnaH

Hej vännen!

Ja det var trist med vädret!! Vi såg fram emot Gråen!! :) Hoppas det bättrar sig till midsommar!!

Cykeln var jättefin!! Ses på lördag!! Kramar

2009-06-11 @ 18:17:12
Postat av: WILLIAMS MAMMA I THN

hej fina bilder ni har ...laddat upp ..inte läst bloggar på ett tag ...

hoppas ni får en fin födelsedag för lillan och hoppas allt e bra i övrigt



anna

2009-06-11 @ 20:35:04
Postat av: Anna

hihi så söt hon va på cyklen :) Jadu det kommer bli trångt hos er. men roligt. glöm inte säga till alla att gå försikigt, speciellt farmor. så halt som ni har alltså!! haha fattar inte varför ni har de så halt! de måste va håkans glidmedel.. hahaha.



Vad händer imorgon, ska ni handla och så eller? pussochkram från lillsyrran din :)

2009-06-11 @ 22:02:34
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0