Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

1 år idag =)

Grattis min älskade tös på din 1års dag... =)
Lillan har precis öppnat 2 paket ett sandlådset och en brio låda med klossar när hennes pappa vaknar så ska hon få öppna en till =)

Vi hade kalas för henne i lördags och en massa fina presenter fick hon.

Brio lådan var tydligen poppis hon e helt inne i den och duktig e hon oxå hon lägger i dom i lådan, jag trodde hon skulle sitta med klossarna i munnen =)

Nä nu ska jag leka lite med min 1 åring hihi......

Ha det gott alla!


Här har vi tårtan som jag och hooki hjälptes åt att göra ja lotta fick vara med på en liten hörna i slutet =)

Gott med tårta

=)

Kommentarer
Postat av: Malena

Grattis världens bästa RONJA :D Tyckte hon det var gott med tårta? Den såg god ut i alla fall.. :D Så söt klänning hon hade på sig :) men en skönhet klär i allt.. Kram till er och en stor kram till

1 ÅRINGEN :D

2009-06-17 @ 12:04:18
Postat av: Malin

Grattis på din första födelsedag Ronja! :) En sån fin tårta.. Hihi. Kram Malin och Filip.

2009-06-17 @ 12:20:05
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Bella

Grattis grattis på din födelsedag :)

Tänk att ett år har redan gått. Mmm såå good tårtan såg ut. hihi. Ha en bra dag. Kram Bella

2009-06-17 @ 15:40:45
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
Postat av: rockygirl

Grattis på födelsedagen lilltösen!!

2009-06-17 @ 17:18:42
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Anna H

Grattis på 1-års dagen! :) Har ju jobbat så det blir lite sent.. Tårtan såg riktigt god ut!! Hoppas ni haft en bra dag idag!! Kramar

2009-06-17 @ 22:53:04
Postat av: Bella

Heeej tjejen.

Tack :). Ska bli roligt med en liten bebis. Jag är i v 16, å mår inte så bra. Mykket illamående. Men men så e det. Jaa Lindex har verkligen bra med kläder :), åh snart blir det Ullared. Hihi. Hoppas verkligen vi kan ses snart. Kram på er

2009-06-17 @ 23:33:22
URL: http://skvallerbrudarna.blogg.se/
Postat av: H

Trots allt blev det ju ett lyckat kalas....med goood tårta :) Lillan älskar sin rosa Bobby Car, lite svår att komma upp på bara!

2009-06-18 @ 07:23:38
Postat av: Lola

Grattis i efterskott lilla stjärnan :)

2009-07-01 @ 04:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0